En we gaan naar... - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Renate Flipsen - WaarBenJij.nu En we gaan naar... - Reisverslag uit Belfast, Verenigd Koninkrijk van Renate Flipsen - WaarBenJij.nu

En we gaan naar...

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

20 Juli 2016 | Verenigd Koninkrijk, Belfast

Ondertussen zijn we alweer 2 dagen op de eerste bestemming.. Maandag was het dan eindelijk zo ver, we mochten de kaart open krassen en de bestemmingen onthullen!

En we gaan van...
Bestemming A: Belfast, Noord-Ierland!
naar...
Bestemming B: Cork, Ierland!

Hier waren we alle drie heel blij mee! Na wat stress voor het vliegtuig omdat het ontzettend druk was bij de bagage drop-off en de douane, zaten we een paar uur later dan in het vliegtuig.

In Belfast aangekomen zijn we naar het hostel gegaan, hier hebben we eerst een trip geboekt voor de volgende dag, in de aankomsthal van het vliegveld gingen namelijk prachtig foto's van de kust, hier wilden wij naartoe!

Na het boeken van de trip zijn we even Belfast in gegaan om wat rond te lopen en wat te eten. We moeten er allemaal erg aan wennen dat ze hier natuurlijk links rijden..

De tweede dag zijn we de bustrip gaan doen waar we zo naar uitkeken. Een trip van een hele dag over de noordelijke kustlijn met verschillende stops. Veel mooie natuur, een kasteel, de oudste whiskey brouwerij ter wereld en de Giant Coastway! Heel indrukwekkend om te zien, deze rotsen lijken handgemaakt maar zijn door de natuur gevormd!

Vandaag gaan we een stapje dichter naar onze tweede bestemming, we gaan met de trein naar Dublin!

Groetjes uit de UK/Ierland!