Bestemming onbekend! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Renate Flipsen - WaarBenJij.nu Bestemming onbekend! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Renate Flipsen - WaarBenJij.nu

Bestemming onbekend!

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

17 Juli 2016 | Nederland, Breda

Alweer 2 jaar geleden zat ik in Nepal, hoog tijd dus om m'n backpack weer te pakken en erop uit te gaan!

Morgen vlieg ik met Sabrina en Cynthia. Waarheen weten we alleen nog niet! We hebben namelijk een verrassingsreis geboekt en komen op Schiphol pas achter onze bestemmingen. Het enige wat we nu weten: het is binnen Europa, en het is er tussen de 16 en 24 graden de komende week. Eigenlijk weten we dus niet zoveel..

We hebben voor het thema "adventure" gekozen, dit houdt in dat we 2 bestemmingen hebben. Morgen vliegen we naar bestemming A, en een week later vliegen we terug naar Nederland vanaf bestemming B. Hoe we van A naar B moeten komen moeten we zelf maar uitvogelen.. ;)

Mijn backpack is zo goed als ingepakt, en ik begin het te leren: het aantal kledingstukken is aanzienlijk minder dan de vorige keer! Iedere halve kilo is er een teveel wanneer je de hele dag met die tas moet sjouwen. Ik weet zelf niet zo goed of ik nu zenuwachtig ben of niet, het valt denk ik wel mee maar wie weet denk ik daar morgen als m'n wekker gaat anders over ;) Ik heb er in ieder geval veel zin in, een weekje van ultieme vrijheid en gezelligheid!

Wordt vervolgd vanuit .....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Renate

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 3671

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 17 Juli 2016

Bestemming onbekend

12 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Nepal

Landen bezocht: