Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renate Flipsen - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renate Flipsen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje!

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

11 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen, en opeens is het bijna zover! Nog één nachtje slapen en dan stap ik in Brussel op het vliegtuig naar Istanbul, waar ik overstap op de vlucht naar Kathmandu. In totaal zo'n 10 uur vliegen, maar omdat ik in Istanbul overstap is de vliegtijd wel goed verdeeld. (Benen strekken!!)

Ik kom zondagochtend aan in Kathmandu, waar ik (hopelijk) opgehaald word door iemand van de organisatie in Nepal. Van de organisatie en de vrijwilligerstraining weet ik dat er nog 2 nederlandse meisjes dezelfde vlucht naar Kathmandu hebben, dus ik kom niet helemaal alleen aan.

Ik heb er erg veel zin in, spannend is het wel, maar vooral heel leuk om zo'n nieuwe ervaring tegemoet te gaan. De volgende blog die ik schrijf zal dus vanuit Nepal zijn! Ik zal jullie zover het lukt zoveel mogelijk op de hoogte houden!

Renate

• 11 Juli 2014 - 17:51

Arjan Vrolijk:

Goede reis Renate. Have fun.

• 11 Juli 2014 - 18:19

Linda:

Oeff leuk! Succes! x

• 11 Juli 2014 - 20:28

Nel Slager:

Hele goede reis, en geniet ervan !!

• 11 Juli 2014 - 20:57

Gory En Marion:

Veel succes en een goede reis !

• 11 Juli 2014 - 22:03

Hanneke Schalk:

Een hele goede reis. Ga er lekker van genieten. Zal
    een hele ervaring zijn.

• 12 Juli 2014 - 13:15

Carla Flipsen:

Geniet met volle teugen, Eerste. Ben heel benieuwd naar je ervaringen in Nepal!!
    Groetjes, Carla, Jop en Minke